Miejsce pracy:

  • Odlewnia Żeliwa „Śrem” Sp. z o.o.

Zadania jakie realizuje Specjalista ds. BHP:

 

  • Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w odlewni,
  • Przeprowadzanie szkoleń i podnoszenie poziomu wiedzy pracowników z zakresu przepisów oraz dobrych praktyk BHP,
  • Prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
  • Przeprowadzanie audytów i przeglądów warunków pracy w zakresie BHP i Ochrony Środowiska,
  • Ustalanie okoliczności i przyczyn ewentualnych wypadków przy pracy oraz prowadzenie ich rejestrów,
  • Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,
  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP.

 

Jakie wymagania powinien spełniać Kandydat na to stanowisko?

 

  • Wykształcenie wyższe (kierunkowe: zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy),
  • Min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (w firmie produkcyjnej),
  • Poparta praktyką, wiedza z zakresu przepisów wymogów prawnych i norm z zakresu BHP oraz Ochrony Środowiska,
  • Uprawnienia inspektora ochrony PPOŻ,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Odpowiedzialność za realizowane zadania.

 

Korzyści płynące z pracy w PGO S.A.:

 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Odlewni Żeliwa „Śrem”,
  • Inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów,
  • Bogaty pakiet socjalny (dodatkowe świadczenie z okazji Dnia Odlewnika, korzystne warunki ubezpieczenia; wsparcie pracownika w trudnej sytuacji, bezpłatne szczepienia przeciwgrypowe),
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.).

 

Aplikacje prosimy wysyłać za pośrednictwem przycisku Aplikuj. 

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PGO S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Armii Krajowej 41, dla potrzeb procesu rekrutacji w celu i w zakresie niezbędnym do jego realizacji

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest PGO S.A. z siedzibą w Katowicach 40-698, ul. Armii Krajowej 41, KRS 0000305325, Regon: 590722383, NIP: 771-23-74-309.
  2. Pani/Pana dane osobowe zebrane w procesie rekrutacji będą przetwarzane:
  • w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na PGO S.A. (art. 6 ust. 1 lit c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679- RODO w związku z przepisami Kodeksu pracy);
  • dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
  • w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez PGO S.A. – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes PGO S.A.  (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
  1. W zakresie w jakim przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody (przyszłe procesy rekrutacyjne) – dane osobowe będą przetwarzane do momentu jej wycofania, nie dłużej jednak niż przez okres 12 miesięcy licząc od momentu wyrażenia niniejszej zgody. W przypadku przetwarzania danych dla potrzeb aktualnego procesu rekrutacji i wyboru kandydata lub kandydatów przez PGO S.A., dane będą przetwarzane do momentu zakończenia rekrutacji. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez PGO S.A. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
  2. Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Administrator zaleca wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
  4. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych- RODO.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  6. Podanie danych osobowych jest wymagane przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. W zakresie danych niewymaganych Kodeksem pracy podanie danych jest dobrowolne.
  7. W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z Inspektorem Danych Osobowych PGO S.A., który możliwy jest poprzez adres mailowy: odo.pgo@pgosa.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

Kontakt

PGO S.A.
ul. Armii Krajowej 41,
40-698 Katowice, Polska

KRS: 0000305325
Regon: 590722383
NIP: 771-23-74-309

Tel. +48 32 359 64 10
Fax +48 32 359 63 54
pgo@pgosa.pl

Wyślij zapytanie