Miejsce pracy:

  • Odlewnia Żeliwa Śrem S.A.

Grupa PGO to największa w Polsce grupa przemysłowa specjalizująca się w produkcji odlewów
i odkuwek. Jesteśmy nowoczesną organizacją, która inwestuje w swoich pracowników i zapewnia im możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych. Rozwijamy się, pamiętając o równowadze
i odpowiedzialności. Realizujemy coraz bardziej wymagające projekty do wielu sektorów przemysłowych. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta (j. angielski)

Korzyści płynące z pracy w PGO S.A.:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę spółce będącej częścią grupy PGO S.A. – OŻ „Śrem” S.A.,
  • Pracę w systemie jednozmianowym,
  • Inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów,
  • Bogaty pakiet socjalny (dodatkowe świadczenie z okazji Dnia Odlewnika, korzystne warunki ubezpieczenia; wsparcie pracownika w trudnej sytuacji, bezpłatne szczepienia przeciwgrypowe),
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.).

 

Zadania jakie realizuje Specjalista ds. Obsługi Klienta Back Office:

  • Bieżąca obsługa zamówień klientów firmy,
  • Aktywne budowanie i podtrzymywanie dobrych kontaktów z klientami,
  • Sporządzanie ofert i zamówień według wytycznych,
  • Monitorowanie realizacji zamówień oraz wyjaśnianie kwestii technicznych z odpowiednimi działami firmy,
  • Współuczestniczenie w organizacji wizyt klientów w siedzibie firmy,
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.

 

Jakie wymagania powinien spełniać Kandydat na to stanowisko?

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne),
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z Klientem,
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację – warunek konieczny,
  • Znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem,
  • Biegła znajomość obsługi komputera (Pakiet Office),
  • Orientacja na Klienta oraz realizację jego potrzeb,
  • Samodzielność w działaniu oraz odpowiedzialność.

 

Aplikacje prosimy wysyłać bezpośrednio na adres: rekrutacje@pgosa.pl w tytule maila umieszczając „Specjalista ds. Obsługi Klienta/Śrem”

Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)

Kontakt

PGO S.A.
ul. Armii Krajowej 41,
40-698 Katowice, Polska

KRS: 0000305325
Regon: 590722383
NIP: 771-23-74-309

Tel. +48 32 359 64 10
Fax +48 32 359 63 54
pgo@pgosa.pl

Wyślij zapytanie