Korzyści:
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów, etc.,
-
możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom, pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.),
-
dofinansowanie wypoczynku,
-
program rekomendacji pracowników,
-
ubezpieczenie na życie i pakiet zdrowotny na peryferyjnych warunkach.
Zadania:
-
odpowiadanie na pytania klientów, w zakresie przetwarzania oraz monitorowania zamówień i transakcji wysyłkowych.
-
monitorowanie realizacji projektów oraz wyjaśnianie kwestii technicznych,
-
bieżąca obsługa zamówień powierzonych klientów,
-
budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
-
ścisła współpraca z Działem Handlowym w PGO S.A.
Wymagania:
-
wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne),
-
min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. poziom B2/C1),
-
dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
-
orientacja na klienta oraz realizację jego potrzeb.
-
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.