Korzyści:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w PGO S.A.,
  • inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, nauki języka angielskiego,
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.),
  • możliwość udziału w programach rozwojowych (GROW PGO) dedykowanych pracownikom PGO S.A.

Zadania:

  • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.),
  • przygotowywanie listy płac, naliczanie zasiłków dla min. 500 osób,
  • wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego Optima,
  • przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS,
  • sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników,
  • tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz instytucjami rządowymi.

Wymagania:

  • 2-letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej,
  • praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, podatkowych i prawa pracy,
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel) oraz programu Płatnik,
  • mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego Optima,
  • doskonała organizacja pracy, sumienność i dokładność.