Specjalista ds. Obsługi Klienta

Śrem, wielkopolskie

Data dodania:
17.12.2020

Korzyści:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Odlewni Żeliwa „Śrem”,
  • Inwestycje w rozwój pracowników – udział w programach rozwojowych (GROW PGO) dofinansowanie do szkoleń, certyfikatów, studiów podyplomowych,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (wyjazdy wakacyjne, bezpłatne stypendia zagraniczne itp.).

Zadania:

  • Sporządzanie ofert i zamówień według wytycznych,
  • Monitorowanie realizacji projektów oraz wyjaśnianie kwestii technicznych,
  • Bieżąca obsługa zamówień powierzonych Klientów,
  • Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
  • Koordynowanie oraz organizacja spotkań z Klientami,
  • Ścisła współpraca z Działami Handlowymi w Grupie Kapitałowej.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne),

  • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. poziom C1),

  • Dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office),

  • Orientacja na Klienta oraz realizację jego potrzeb,

  • Komunikatywność i asertywność.