Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Odlewni Żeliwa „Śrem”,
- Inwestycje w rozwój pracowników – udział w programach rozwojowych (GROW PGO) dofinansowanie do szkoleń, certyfikatów, studiów podyplomowych,
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (wyjazdy wakacyjne, bezpłatne stypendia zagraniczne itp.).
Zadania:
- Sporządzanie ofert i zamówień według wytycznych,
- Monitorowanie realizacji projektów oraz wyjaśnianie kwestii technicznych,
- Bieżąca obsługa zamówień powierzonych Klientów,
- Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
- Koordynowanie oraz organizacja spotkań z Klientami,
- Ścisła współpraca z Działami Handlowymi w Grupie Kapitałowej.
Wymagania:
-
Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne),
-
Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. poziom C1),
-
Dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office),
-
Orientacja na Klienta oraz realizację jego potrzeb,
-
Komunikatywność i asertywność.