Specjalista ds. obsługi klienta

Piotrków Trybunalski

Data dodania:
26.10.2021

Korzyści:

stabilne zatrudnienie w Grupie PGO S.A.,
inwestycje w rozwój pracowników – program rozwoju kompetencji menedżerskich, dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów,
możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne),
ubezpieczenie grupowe z opieką medyczną oraz pakiet świadczeń socjalnych.

Zadania:

sporządzanie ofert i zamówień według wytycznych,
monitorowanie realizacji projektów oraz wyjaśnianie kwestii technicznych,
bieżąca obsługa zamówień powierzonych klientów,
budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
koordynowanie oraz organizacja spotkań z klientami,
ścisła współpraca z Działem Handlowym w Grupie PGO.

Wymagania:

wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne),
min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. poziom B2/C1),
dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
orientacja na klienta oraz realizację jego potrzeb.
Mile widziane
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.