Specjalista ds. obsługi klienta

Piotrków Trybunalski

Data dodania:
22.04.2024

Korzyści:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów, etc.,

  • możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom, pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.),

  • dofinansowanie wypoczynku,

  • program rekomendacji pracowników,

  • ubezpieczenie na życie i pakiet zdrowotny na peryferyjnych warunkach.

Zadania:

  • odpowiadanie na pytania klientów, w zakresie przetwarzania oraz monitorowania zamówień i transakcji wysyłkowych.

  • monitorowanie realizacji projektów oraz wyjaśnianie kwestii technicznych,

  • bieżąca obsługa zamówień powierzonych klientów,

  • budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,

  • ścisła współpraca z Działem Handlowym w PGO S.A.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne),

  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. poziom B2/C1),

  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),

  • orientacja na klienta oraz realizację jego potrzeb.

  • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.